آیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکان؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکانآیا ممکن است به طور کامل درمان FSGS کودکان؟

پسر من (8 سال) مبتلا به FSGS، ما در حال حاضر برای درمان 1.5 سال دریافت کرد، می توان آن را به طور کامل درمان؟ در واقع، FSGS دشوار است برای درمان، به خصوص برای کودکان. اما، به عنوان یک بیمار، شما باید بیش از حد نگران نباشید، زیرا این بیماری همچنین می تواند با درمان و رژیم غذایی مناسب کنترل شود.

چرا FSGS دشوار برای درمان؟

FSGS عنوان یک نتیجه از گلومرول آسیب دیده، و شما می دانیم که آن را دشوار است به درمان پس از آسیب گلومرول، و در حال حاضر هیچ درمان است که می توانید آنها را بازیابی، به طوری که آن را به درمان FSGS دشوار است.

چگونه برای درمان FSGS؟

همانطور که در بالا ذکر شد گلومرول آسیب دیده دشوار به تعمیر، اما ما می توانیم درمان مناسب به محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب، به طوری که برای جلوگیری از این بیماری را از رفتن بدتر استفاده کنید.

Osmotherapy به طب چینی میکرو به عنوان یکی از درمان موثر بیماری های کلیوی، آن را نیز می توانید در درمان FSGS استفاده می شود. با کمک این درمان، بیماران مبتلا به FSGS ممکن است فرصتی برای یک زندگی بدون دیالیز یا پیوند کلیه است. اگر شما خوش شانس و می توانید آن را در اوایل درمان، می مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. بنابراین، این درمان یک انتخاب خوب برای بسیاری از بیماران، به ویژه کودکان است.

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که FSGS می تواند به طور کامل درمان می شود، اما می توان آن را به خوبی از طریق میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کنترل می شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-86954186

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: درمان,بیماری بزرگی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: